sobota, 29 listopada 2014

KONKURS ŚWIĄTECZNY

To niestety nie jest nowy rozdział, ale konkurs świąteczny! Mam nadzieję, że weźmiecie w nim udział, bo jeśli będzie naprawdę sporo osób, to postaram się robić częściej takie rzeczy.
A więc do wygrania są kartki świąteczne! Ale nie są one zwykłe, tylko malowane ustami przez ludzi, którzy nie mają rąk.
Aby wziąć udział wystarczy napisać w komentarzu:
1. Jaka sytuacja z tego opowiadania podobała Ci się najbardziej?
2. Dlaczego właśnie ta?
3. Za co lubisz to ff? (mile widziane rozpisanie się)
4.  Podaj swój user z tt, e-mail - cokolwiek, żebym mogła się z Tobą skontaktować w razie wygranej.
Wygrają 2 osoby, których komentarz według mnie będzie najbardziej kreatywny  ♥ 
6 grudnia dodam nowy rozdział (będzie się w nim działo, oj będzie:D) i wyniki.


Zapraszam! #Klaudia
PS Jeśli macie jakieś pytania, to śmiało pytajcie! xxx

8 komentarzy:

  1. Błaaaaaaaaaaagam dodaj dzisiaj rozdział ! Uwielbiam to fan fiction !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodaj serio dzisiaj rozdzial nie chce czekać znowu proszę :(( ~ milka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie, nie będzie dzisiaj rozdziału, nawet nie zaczęłam go pisać.. Ale 6 grudnia pojawi się o wiele dłuższy od poprzednich i myślę, że Wam się spodoba.

      Usuń
  3. 1.Najbardziej podobała mi się sytuacja gdy Grace wychodzi z bloku Sam'a a Justin tam na nią czeka.
    2. Uwielbiam ją i często czytam tylko ten kawałek rozdziału (lol) bo Justin jest wtedy o nią zazdrosny, w taki typowy Justinowy i mega słodki sposób i również poprzez to, pokazuje, że naprawdę mu na niej zzależy, w przeciwnym razie nie czekałby tam na nią. :)
    3.Za co lubię to fanfiction? Powodów jest dużo.i pewnie gdybym wymieniła wszystkie napisałabym esej czy coś XD Po pierwsze lubię je za to że jest niby normalne, ale również oryginalne. Bohaterka nie jest kolejną zdesperowaną nastolatką, tnaca się i zyje w nnormalnym otoczeniu, dzieki czemu łatwiej mi wczuć się w jej sytuację i wyobrazić sobie jak ja bym się zakochała. Drugi.powód ro Justin bad boy. :) W koncu każda dziewczyna pragnie złego chłopca który będzie dobry tylko dla niej. Btw. Twój styl pisania sprawia, że już od pierwszego rozdziału chłonę kolejne rozdziały i żyje nimi przez kilka następnych dni ;))
    Uwielbiam w tym opowiadaniu również to, że nie w sposób przewidzieć co się wydarzy, a niektóre teksty sprawiają, że dusze się ze śmiechu wyglądając przy tym jak hiena czy coś. Xd
    4. tt: @DopeShawtyBitch
    Przepraszam za literowki itp. Ale jestem na tel. Mam nadzieję, że udało mi się ująć w słowa to jak bardzo lubię to.opowiadanie i wygram kartkę, która.wygląda przepięknie, a ssposób i osoba która ją zrobiła, sprawia że jest jeszcze bardziej.magiczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. To może ja też wezmę udział xD
    Ok no to z pewnością gdyby to nie był konkurs napisałabym że to ten kiedy Grace zgubiła majtki hahaha xDD ale tak na prawde , sytuacja która mi się najbardziej spodobała była niedawno, w sumie w ostatnim rozdziale xd , a mianowicie jest to sytuacja kiedy Justin przybiega , wściekły jak pies do mieszkania Jaxona i masakruje go tak że on traci przytomność ( tak bardzo psycho xDD ) nie , nie chodziło mi tu o tą jakże brutalną akcję :) ale o to że ta sytuacja pokazała jak bardzo mu zależy na Grace , tak bardzo że może zrobić coś tak okropnego SWOJEMU BRATU w obronie Grace . To pokazuje jego opiekuńczość , jak bardzo mu zależy na jej bezpieczeństwie, no bo przecież z jednej strony jest tak brutalny a po dosłownie kilku sekundach obejmuje Grace z taką delikatnością.... no po prostu miód malina i ideał , perfekcja i nie wiem co powiedzieć xDD okay teraz przejdźmy do tego dlaczego lubie to ff. Jest na prawde pierdyliard powodów więc napisze o najważniejszych. Po pierwsze oczywiście dlatego że pisze go jedna z najważniejszych osób w moim życiu ❤ i po prostu kocham patrzeć na te multum wyświetleń , czytać te wszystkie miłe komentarze bo wiem jakie to jest dla ciebie ważne i kocham patrzeć jak promieniejesz kiedy mówisz o jakimś wzruszającym komentarzu czy nowym rozdziale bo jestem z ciebie tak cholernie dumna ❤❤ a poza tym to ff jest tak dobre że czytam go z przyjemniścią i po prostu zadziwia mnie to że tak dobrze można pisać. Te wszystkie sytuacje z Grace i Justinem są takie wspaniałe , słodkie a zarazem dojrzałe.Grace jest inna , ma mocny charakter i no po prostu idk co jeszcze napisać bo nie umiem się wysłowić . Kocham to fanfiction i każdy rozdział mnie zachwyca i zadziwia. Jestem szczęśliwa gdy go czytam . Tyle. dziękuje za uwagę i mam nadzieję że nie zanudziłam cię bardzo xDD ok no to kocham cię aniołku i .... A Czy wiedziałaś że Zarówno żółwie wodne, jak i lądowe, są chronione przez kostny   pancerz, pokryty dużymi, mocnymi łuskami. Pancerz miewa długość do 25 centymetrów o barwie jasnożółtej, jasnobrązowej, lub oliwkowo-brązowej ...... No Ok ok już sobie ide xD ( ciesz się że nie zapodałam jakiegoś suchara) XD @myprettyKlaudia

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Na pewno dzisiaj dodam, nowego rozdziału spodziewajcie się wieczorem x

      Usuń