niedziela, 26 kwietnia 2015

Informacja

Kolejny rozdział pojawi się 30 kwietnia (czwartek). Przepraszam za takie opóźnienie, ale teraz naprawdę nie mam czasu na napisanie go. Przez weekend spędzam czas z rodziną, a w tym tygodniu muszę się skupić na nauce. Mam nadzieję, że zaczekacie... A tymczasem krótki spojler:

- Myślałam, że... - zaczęłam, ale Justin mi przerwał.
- Nie, Grace. Naprawdę mam dość tego wszystkiego. Nigdy mnie nie słuchasz, a potem oczekujesz ode mnie, że będę ci ratować tyłek.
- To nieprawda - pokręciłam głową, a w moich oczach zaczęły się zbierać łzy.
- Przemyśl to wszystko, dobrze? A jak nie, to nigdy więcej nie dzwoń i nie proś mnie o pomoc.

Do zobaczenia!
#Klaudia

9 komentarzy:

  1. Okej :)) Dobrze cie rozumiem :)) Ciekawy ten spojler :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ten Bieber chamski ... Czekamy na czwartek ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się bardzo ciekawie :D poczekamy <3
    lewcix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy ten spojler już nie mogę doczekać się czwartku! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jezu nie mogę się doczekać czwartku ale coś czuję że jie będzie za ciekawie pomiędzy Justinem a Grace hehe kocham to ff !!! z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział ! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. jezu nie mogę się doczekać czwartku ale coś czuję że jie będzie za ciekawie pomiędzy Justinem a Grace hehe kocham to ff !!! z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział ! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń